Mors!

2010-08-17 @ 23:36:01
Sovdags snart, tänkte bara blogga en snabbis.

Är nyligen hemkommen från auktion i Edsvalla med Sabina. Hittade sjukt mycket fina saker till lägenheten, så som två vasar, två krukor, en skål, ett strandbadlakan, två lampor, två tavlor, två prydnads"bollar", ett set om 7 pryllådor... har nog glömt något.

På Ullared hittade jag också fruktansvärt mycket saker... tre taklampor, två par gardiner, tre mattor, två tavlor, två olika set med handdukar/badlakan, prydnads/dekorationssaker, en SodaStream med smaker, doftljus, hygienartiklar, strumpor, presenter till mamma, pappa, kusinbarnen och Sofie, mjukisar, skolprylar, smyckesskrin, dukar, kökssaker, grillbestick, sax, kökshanddukar, bordstabletter, ljuslyktor.

Minns verkligen inte allt från Ullared heller, men vi hade elva (!!!) kassar med oss hem, samt några kassar från närliggande outlets. På Scorett outlet hittade jag ett par stövlar för 400kr som kostar 1000kr här i stan. Fyllde en påse med prylar på Panduro outlet, gick på hundra spänn.

Vår bil var heeeelt full, Malin och Eriks skåpbil var också fullsmockad, så också Sabina och Stefans bil. Sammanlagt shoppade vi nog för över 20 000kr, över tre dagars tid.

Tänkte att jag skriver mer imorgon, är jättetrött och tänkte fixa inför natten. Har en del att berätta.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0