En dag på stan

2010-08-04 @ 19:27:39
Kom just hem, hämtat ut mina skor på posten samt köpt en stock snus (och min vinstlott!). Också varit på stan med Sofie hela eftermiddagen. Gjort bankärenden, fikat (kycklingsmörgås och chokladboll, omnom) och självklart shoppat lite. Hittade en hoodie och ett (vitt) linne med spetskanter på BikBok som snabbt som tusan inhandlades. Tenderar att köpa nyinkomna saker för det mesta, så nya att det inte ens går att snoka upp bilder på internet. Väskan och bodyn igår, hoodien idag. Jaja.

Av någon konstig anledning döper jag alltid mina hoodies till olika saker. Min rosa långa hoodie heter MVG-tröjan, min vita långa hoodie heter San Fransisco och den jag köpte idag fick heta campingtröjan. Ska nämligen bo i husvagn med fem vänner jag tycker mycket om fre-sön. Självklart ska inte alla bo i samma husvagn, men principen är den samma. Husvagn = camping. Ny hoodie att ha i husvagn = campingtröja.

Husvagnen från Kalle Anka's Jul skulle man ha...



Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Åh hur satt dom!? Va dom sköna?! Berätta alla smaskiga detaljer nu :D

2010-08-04 @ 21:42:06
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Så underbart! Japp vi ses imorgon ;)

2010-08-05 @ 21:36:42
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0