Tro't eller ej

2010-04-16 @ 10:19:49
Strax innan klockan 12 dagtid igår, mötte jag upp Sofie utanför Nautilus gym, för en hård timme. Hon fick agera instruktör och tvingade in mig i varenda gym-maskin. VARENDA maskin, inklusive dem liknande gynstolar och tortyrredskap. Vi höll på timmen ut, och jag är grymt nöjd. Trodde att min slappa kropp skulle ge upp efter sisådär 15 min. Nu har jag träningsvärk i vader, axlar, bröst, mage. Konstigt nog inte i låren som det fanns flest apparater för. Får köra hårdare där nästa gång. Och komma ihåg uppvärmningen.

Idag blir det inte så speciellt mycket, plugga, köpa blommor, köpa alkohol till helgen (ska hem till Malin och Erik <3), hämta ut ett paket. Sen är det fredagsmys med mineralvatten, grönsaker, nötter, frukter. Funderar på att tänja på gränserna och tillåta mig själv ett litet glas cola. Bara för att jag var så duktig igår... kanske det.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0