Sådär ja!

2010-04-23 @ 15:41:12
Precis fyllt i en hel så'ndär "Du och jag"-bok. Skrivkramp, ja. Men den var ganska kul, var en del roliga frågot, typ "skulle jag fortfarande älska dig om du fick en tredje bröstvårta" och liknande, haha! Paketen är inslagna också, och kortet är skrivet. Det är fyra paket, ett paket med en vit t-shirt, ett paket med tre par kalsonger, ett paket med en mörkgrå, tjock huvtröja och ett paket med kärlekschoklad, kärlekstuggumin, doftljus, en till bok som jag inte minns vad den heter och nu är den inslagen. Är iallafall en massa roliga ordspråk som rör den moderna människan och det moderna samhället, rosa liten söt bok. Fylla-i-boken får komma tillsammans med kortet.

Nej, nu kommer han hem om en timme så tänkte passa på att städa lite!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0