Ny header!

2010-04-23 @ 01:01:52
Aldrig tidigare gjort någonting i Photoshop. Har försökt "retuschera" lite bilder, typ ta bort finnar och så, när jag var yngre men med ett kladdigt och misslyckat resultat. Så ikväll satte jag mig med en photoshop guide for "how to create more out of your pictures" och resultatet blev min header. Omåttligt nöjd med tanke på att jag kanske har öppnat PS max 10ggr i mitt liv!

Så, vad tycks om min nya header? Tänkte lägga till häftstift i hörnen på bilderna, men det blev så plottrigt.

Nu måste jag verkligen sova, har slutprov i Franska klockan 9:30 imorgon och tänkte gå upp redan vid 07:00 för att plugga in lite oregelbundna verb som jag varit för lat för att lära mig.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0