Morrn!

2010-04-14 @ 07:39:12
Vaknade av att jag var tät i näsan, hade ont i halsen, ögonen sved, var kissnödig och mannen tog ALL plats i sängen (där vi för övrigt har nya lakan, nya bäddset, nya kuddar, nya täcken och ny madrass. Sistnämda i väntan på sängen från IKEA). Då var det bara att pallra sig upp. Jag känner att jag har en produktiv dag idag. Igår tillbringade jag fyra timmar med att städa, ytterligare två timmar på IKEA, två timmar att plugga, en timme att glo på TV och läsa tjejtidning, en timme att sola (buss inräknat) samt ytterligare någon timme med att handla mat/laga mat. Tror att jag kanske kan vara lika effektiv och alert idag. Det återstår att se, för nu blir det morgonslö. Ska baka frukostbröd så fort jag kommit ur mitt orkeslösa morgontillstånd.

Tjipp sålänge <3


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0