Men så passande!

2010-04-27 @ 11:41:32
Eftersom jag inte visste vart jag skulle göra av dagens dötid, började jag fundera på vad jag skulle kunna göra, samtidigt som jag läste igenom några av gårdagens blogginlägg för att friska upp minnet. Och vips kom jag ju på det perfekta att göra, nämligen städa badrumshyllor och städa ur de necessärer jag faktiskt har (tre inne i badrummet), för att göra plats för det jag verkligen använder och tycker om.

Skulle visserligen behöva köpa en ny mini-necessär åt mitt smink, då den jag har saker jag använder varje dag i (mascara, concealer, eyeliner, foundation, bronzepuder) är trasig i dragkedjan. Behöver också det där smyckesskrinet då jag just nu använder provisoriska burkar för mina smycken, och mina äkta kedjor/berlocker/örhängen ligger i tomma snusdosor (med inspiration från Sune).

Några söta necessärer.

Accessora.se 339kr


Eleven.se fr vänster 189kr 239kr


Vill ha!
Eleven.se 3 199kr!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0