Hmm...

2010-04-22 @ 21:31:07
Funderar på att köpa en kamera! Visst, jag har min telefon, men det är bara 5.0 pixels och det känns som om bilderna blir ganska dassiga. Funderar också på att skaffa en Iphone, någon som har en Iphone och vet vad det är för kvalité på kameran? Om det kanske är värt att köpa en grym telefon och få kameran på köpet menar jag.

Bara för att min klänning är sjukt snygg!

Kommentera mera!
Postat av: Telefonnörden

Jag skulle nog rekommendera att du köper iPhone, och en kamera vid sidan av.. Kameran i en telefon spelar egentligen inte någon roll (iaf inte megapixel) eftersom det är optiken och linsen i telefonen som har betydelse..iPhone 3G har en 2 mpix kamera utan blixt och utan autofokus. iPhone 3Gs har 3,2 mpix kamera, utan blixt och med autofokus.. Dock är båda telefonernas optik jävligt bra för att vara mobiler, så de spelar ingen större roll vilken lur du väljer...



Men om du verkligen vill ha skitbra kamera och mobil i ett är det egentligen bara Sony Ericsson Satio som är värd att köpa. Den har sjukt bra optik och är en helt okej telefon. Men iPhone har faktiskt jävligt mkt roligare innehåll såsom Apps etc, vilket Sony Ericssons telefoner inte har (förutom Android mobilen Xperia 10, men Android har svinlite apps och inte hälften så roliga som iPhone)



Så mitt tips är nog att köpa iPhone. Det ska jag själv göra, och kamera kan man lika gärna ha vid sidan av :) Fyllebilder o annat är ju inte direkt högkvalitativa bilder, eller något man sparar så då duger allt en mobilkamera till det..



2010-04-22 @ 22:32:29
Postat av: al

Tack. Jo, det blir det ju till att göra.

Jobbigt bara när jag går på skolans förberedande linje och har haft de lärarna i juryn i ett år. Auditionen var till yrkesutbildningen.

På måndag blir det att möta dem igen på lektionen ...



al

2010-04-22 @ 22:42:38
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan inte annat än att hålla med -mycket snygg klänning!

2010-04-22 @ 23:51:06
URL: http://snorkfraken.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0