Det här visste ni inte om min garderob

2010-04-27 @ 11:02:09
Jag har ungefär åtta jackor som jag faktiskt använder (har också x-antal till undanhängda någonstans), varav fem av de jag använder är vår/sommar/höstjackor. Kavajer, jeansjackor, bikerjackor, skinnjackor... och någonting jag tycker är helt fantastiskt är att ha ett brett utbut sjalar/scarves/halsdukar att matcha med beroende på outfit/humör/väder. Jag har faktiskt TVÅ halsaccessoarer till varje jacka. Tunna, tjockare, stickade, virkade, av olika sorters tyg, med fransar, utan fransar, med spets osv. Det är helt underbart!

Någonting annat jag gillar är, att för varje par skor jag köper, också ha ett par matchande solglasögon och en matchande väska. Har jag inte dettsa så köper jag det. Till mina blå/vita seglarskor har jag t ex ett par kritvita solglasögon och en blå/vit-randig handväska i modell medium. Till mina stövlar med lårhögt skaft, har jag ett par kolsvarta solglasögon samt två svarta väskor, båda i svart skinn och storleken större. Till mina låga pumps med rosett har jag en, just det, vit väska i skinnimitation med rosett på, samt ett par mönstrade vita solglasögon. Skulle kunna gå on and on forever.

Jag måste verkligen skaffa en kamera så dessa inlägg blir lite roligare...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0