Dagens

2010-04-27 @ 12:00:28

Dagens humör: Lugn.
Dagens kropp: Sprallig.

Dagens frisyr: Nyfriserad is the shit.
Dagens klädsel: Nya jeansleggings, vitt linne, stickad grå kofta.

Dagens planer: Städa/plocka, biblioteket, sola, plugga.
Dagens borde: Läsa igenom några informationssidor om min engelskakurs.

Dagens lunch: Räksallad, igen!

Dagens längtan: Valborg. Vad jag ska göra återstår att se.
Dagens vill ha: Meganecessären/skrinet från Eleven.se
Dagens beroende: Musik.

Dagens tråkigaste: Informationssidorna om engelskakursen...
Dagens roligaste: Mitt paket från H&M kommer antagligen idag!

Dagens låt: Lady GaGa ft. Beyonce - Telephone

Kommentera mera!
Postat av: Thessan

Hej hej!

Fin blogg du har =)

Jag kom in här genom bloggtrafik. Tänkte tipsa dig att om du vill ha ytterligare fler läsare så finns det en sida till som har med läsare att göra (det är alltså inte bloggtrafik utan en annan):

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=morriis



Den är inte lika känd som "Bloggtrafik" är så det är jättelätt att värva medlemmar.

Den fungerar utmärkt :)



Ha en trevlig dag!

2010-04-27 @ 12:02:13
URL: http://morriislajf.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0