Upptaget-ton

2009-03-22 @ 00:03:24
Jag är lite för upptagen med att knyta knutar på mina Malaco colasnören just nu, ses någon annan dag!

I och med att vi lockade håret, försvann också dem få hjärnceller vi hade kvar

Kommentera mera!
Postat av: Skägget

Jo, du lyckas ju verkligen med din hemuppgift i svenska.....

2009-03-22 @ 12:22:05
Postat av: Mimo

Googlade hur man bäst botar pessimism, det jag fick fram var "Det har väl antagligen blivit ett maniskt mönster för dig att se det dåliga i allting, och nu kan du inte släppa det hela. Det bästa botemedlet är nog att skratta åt sig själv när man börjar bli så där överdrivet pessimistisk, och sedan tala om för folk runt dig hur du känner." Testa!

2009-03-22 @ 15:47:27
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0