Äntligen!

2009-02-28 @ 16:44:58
Det är lördag, och min fru Emem är hemkommen från Norge, vilket betyder bio med Emem. Köpte biljetter för ett par veckor sedan, till Män som hatar kvinnor, ser fram ordentligt mot det. Jag och Emem har förresten namnsdag idag!

Även om filmen skulle råka vara bra så tror jag skarpt på att Stieg Larssons böcker faktiskt är bättre, är det något du ska läsa innan du dör så är det hans trilogi. Spänning, äventyr, drama, våld, sex, komplicerade relationer, allt är som uppdukat på ett buffébord.

Vad som mer händer ikväll har jag ingen aning om. Det beror väl helt på om någon lägger fram några briljanta förslag för mig eller inte.

Ett tips också, tillhör du skaran som har köpt en hel drös vitaminer och mineraler, för att sedan glömma att ta dessa varje dag? Sitter du vid datorn mycket? Bra! Ställ förpackningarna med gottgörande på ditt databord så kommer du garanterat inte att missa dem :-D

Nej, nu ska jag göra mig i ordning, har världens mest störda dygnsrytm och har därför lärt mig att det tar tid att trolla bort mörka tröttringar under ögonen.


Kommentera mera!
Postat av: Leia

Fin header.

2009-02-28 @ 20:02:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0