Men...

2009-12-21 @ 09:55:30
Lite chockerande att Brittany Murphy har dött. 32 år gammal, framgångsrik, inga elaka rykten rörande droger eller liknande har, vad jag sett, cirkulerat. Hjärtstillestånd. BAM! Död. Livet är så kort. Tänk om man plötsligt en dag om bara 11 år skulle dö av hjärtstillestånd. Likt Murphy. Jag nästan hoppas att det kommer fram att hon var hög som ett hus på tabletter dagen hon gick bort, så att man kan slippa sitta och tycka synd om henne.

Julshopping har jag kvar att göra, tyvärr. Vore skönt att vara klar, men är man alltid ute i sista minuten så är man. Ikea imorgon, ÖB ikväll, stan på onsdag. Längtar inte efter att trängas med tusentals andra likasinnade människor, som skjutit upp allt tills den 23:e. Förra året var det inte så hemskt farligt på stan eftermiddagen den 23:e dock, haha. Jag vet för jag har varit med!

Nu blir det glögg, pepparkakor, klia på mitt myggbett (vad är oddsen!) och invänta att min älsklingsnyponros slutar jobbet så att vi kan pysa till Edsvalla och ÖB. Tjipp sålänge!

Lilla söta Brittany. T o m kortare än mig. R.I.P!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0