Hur mycket orkar en kropp?

2009-12-09 @ 23:08:45
Jag och min så kallade kropp, skalet jag är tvungen att vara fångad inuti fram tills dagen jag dör (eller själen lämnar kroppen om det är så man vill se det), har bestämt sig för att må dåligt. Kroppen har haft en extrem influensa samt migränanfall av och till i åtta dagar. Nästan 40 graders feber, kräkningar, illamående, frossa, haft så svullen hals att jag inte ens kunnat svälja mitt eget saliv, inte bara halsmandlarna som är svullna, utan till och med gommen... you name it, I've got it. Har till och med bölat av uppgivenhet för att jag inte orkar. Min kropp orkar inte. Den har liksom gett upp.

Inte blir det mycket gjort heller. Finslipat CV och personligt brev så att det är dösnyggt. Har spelat WoW. Har byggt ett BigBrother-hus i Sims3. Har tittat på hela säsong 4 och 5 av Grey's Anatomy. Har bajsat, ätit lite (ingen aptit), sovit minst 12 timmar per dygn. Sagt hejdå till min pappa som drog till Thailand i lördags, för att vara i solen och värmen i tre veckor. Jag är inte alls avundsjuk. Han förtjänar det, lite avkoppling, stressa ner hjärtat.

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på, vara sjuk.

Kommentera mera!
Postat av: malin

Hoppas du blir bättre snart ! Låter inge skoj alls det där, krya på dig! Puss

2009-12-09 @ 23:25:53
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Andreas

Krya på dig!

2009-12-10 @ 03:25:46

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0