Teaterlördag

2009-04-04 @ 14:12:33
Ikväll ska jag, förvånande nog, på teater. Jackie ringde och berättade att vi hade två biljetter till The Rocky Horror Show, som sägs vara bra. Men jag har ingen aning om hur man definerar en bra teater, för jag brukar sällan (läs aldrig) gå på teater. Det blir nog en upplevelse.

Och så är jag lika stressad som vanligt. Ska hinna hem, göra mig i ordning, gå på teater 19-21, göra mig mer i ordning, börja dricka (dricka något som jag inte äger ännu), gå på fest? Hur ska jag dirigera kvällen liksom...

Nu ska jag nog väcka sömntutan och förhoppningsvis få lite vägledning med min dag, om det skiter sig kanske jag måste skrota idé utgång. Jag vill ju dessutom ha "vi som gillar smink i drinken på lördagskvällar"-ritualen, annars blir det fake.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0