Home sweet home

2009-04-06 @ 19:42:37
Gott humör, dunderväder och underbart sällskap kan verkligen göra susen för hälsan. Nyss hemkommen, jag har en tendens att försvinna i slutet av veckan för att dyka upp igen i början på nästkommande vecka.

Känner att jag inte har så mycket att säga, bloggtorka kallas det har jag hört. Jag skulle kunna skriva som en besatt grek egentligen, men orka bry sig om att läsa vad jag har gjort hela dagarna. Jag gissar på att folk inte bryr sig ett skit om vad någon annan gjort detaljerat en hel helg. Låt mig bara säga att jag har haft en fin helg, tack <3

Symptom på att man sover bort sitt liv;
- Men god morgon, är du ledig idag? *Gosar ner sig ännu mer i täcket*
- Nej, jag kom precis hem från jobbet... *Tittar med bambiögon*

Jag älskar mina nya solbrillor

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0