Breathe.

2012-10-16 @ 09:30:00
Blir själv förvånad hur extremt snabbt min kropp reagerar på fysiska förändringar. Vilket är både bra och dåligt. Vill inte bli mycket mindre, men det kommer väl på köpet. Min enda ambition med min träning är att må bra, rensa hjärnan och utöka energireserven.

Åter en dag på universitetet väntar, hade gärna stannat kvar i min uppvärmda säng, under mitt fluffiga täcke. Jag fryser!
 
PS. Inte alla som måste "klä om sig". Klär man på sig i helt fel ordning (tänk underkläder ovanpå kläderna), då behöver man göra det. Nu ska jag klä om mig och gå.
 
PS PS. Min lårkaka ser hundra gånger bättre ut idag. Såret är nästan helt läkt, och det blå/grön/gul/röda börjar ta färgen gråbrun. Undrar fortfarande vad jag gjorde i fredags. Hmm...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0