Feels like I'm dead.

2012-06-07 @ 12:54:05
Nu så, är tentan skriven och jag har sommarlov! Jag törs faktiskt till och med hoppas på att det gick bra!

Precis slängt ihop en lunch, känner mig ungefär som om någon har bankat mig i huvudet 16 gånger med en svarvad spikklubba. Det betyder kort och gott att jag inte pallar stå och laga värsta superextravaganta torsdagslunchen. Så det fick bli en vad-kylen-erbjuder-omelett.

Det säger väl i och för sig inte er så mycket, så för att precisera: fräste lite schalottenlök tillsammans med hyvlad morot och skivad zuccini. Under tiden blandade jag ett ägg med lite mjölk, cremè fraîche, cheddarost, salt och peppar. Vände över äggröran i stekpannan, hade i lite kapris medan omeletten fortfarande var lös. Toppade med klyftade körsbärstomater vid servering.

Förvånansvärt gott, och det säger inte lite när det kommer från köttmänniskan nummer ett - aka Tyrannosaurus Mimo.

Nu blir det tupplur för hela slanten!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0