Fever.

2012-01-25 @ 16:43:05
Dagarna rullar på. Jul och nyår spenderades med vänner och familj, familjen den 24e samt vännerna den 28e och 31a. Under resten av julledigheten umgicks jag med vänner (älskade Elena är äntligen hemma från USA!) och skrev på min rapport, som var examination för förra kursen. Rapporten lämnades in den fredagen den 20:e och samma kväll var det tjejmiddag hos Therese - hon bjöd på väldigt god mat var och en "lagade själv" i en ugn slash grill kallad "rätt lätt".

I måndags, efter bara en helgs avkoppling från plugget, drog mattekursen igång med buller och brak. Kursen pågår sen ända till sommarlovet, med ett break på fem veckor för praktik (v. 10-14). Ska bli både kul och mindre kul på samma gång. Kursens innehåll verkar intressant, men att man konstant måste vara aktiv och verkligen förstå när det gäller matte, gör att jag inte är extremsugen. Gillar chill-kurser, hö hö hö.

På lördag bär det av till Stefan och Sabina, där vi ska ha vår något försenade nyårsmiddag samt hälsa Malin Holst lycka till då Holstan flyttar till Olso nästa vecka. På onsdag nästa vecka blir det för min del BodaBorg med min klass, där huvudsyftet är att lära känna varandra i de nya studiegrupperna vi indelats i.

Ikväll ska jag på kurs i polska, tillsammans med Therese. Detta trots att jag känner mig riktigt risig, tror att jag kanske har feber. Dimmig syn, temperaturväxlingar mellan stekhetta och frossa, trötthet, huvudvärk och yrsel. Hoppas att jag piggnar till på en timme.

Hörs!

Middag hos Therese, "rätt lätt" syns i mitten.


Kommentera mera!
Postat av: Therese

Alltså söta Mimon... "Rätt lätt" var visserligen en väldigt bra formulering på grillen men egentligen heter den "Raclette". Så söööt!



Tack för att du följde med på kursen idag!

2012-01-25 @ 20:26:47
URL: http://czaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till?

2012-01-26 @ 18:09:31
Postat av: Anonym

Vad pluggar du?

2012-02-08 @ 06:08:56

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0