Gimme spring.

2012-02-24 @ 00:19:44
Det första jag gjorde klockan 00 när CSN trillade in? Friade in våren genom att shoppa på mig två jättevåriga ting. Vita tygskor och vit bandeau-klänning med spets (se bild). I like.

Har under veckan också rensat bland mina jackor, mest för att få ett hum om vad man faktiskt har. Min samling vårjackor får faktiskt stå sig som den är i år, då resultatet av min vårjacke-check blev;
  • Fem varjedags-kavajer; tre svarta, en manchester, en cremefärgad.
  • Två tygjackor; en militärmodell samt en kort bikermodell.
  • Tre skinnjackor; en klassisk svart, en klassisk brun samt en gråaktig i bikermodell.
  • Tre våriga, tunnare kappor, varav två med knyt (älska!).
  • En modernt jogginginspirerad. Tänk "joggingmaterial" men snygg, kort modell.
  • En grå vindjacka.
Dessa får helt enkelt duga, då jag varken känner behov av, eller lust att införskaffa nya ytterplagg. Dock är en av mina favoritkappor på vift.

Nu fattas bara våren?

Lovely.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0