Sorta the only writing I do.

2011-09-18 @ 09:43:38
Japp, skriver som besatt just nu. Men inte här i bloggen, utan skolarbeten, tentor och.... *trumvirvel"

...på min BOK! Japp, ni läste rätt, den kommer antagligen att äntligen äntligen snart bli klar. Boken är en uppdiktad historia med egna erfarenheter, händelser, vänner osv som byggstenar. Kärnan är alltså inte sann, platserna är inga jag besökt, namnen stämmer inte överens med verkligheten... men som sagt, det går att återfinna mycket och mer från mitt eget liv i boken.

I dag har jag faktiskt skrivit ett helt kapitel samt början på ett till, ca. 20 sidor. Är väldigt nöjd, känner att det här kommer bli bra, boken kommer att bli en succé och göra mig rich and famous bitches YEAAAH!!! ...typ

Då vet ni i alla fall vart jag håller hus.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0