So very tired.

2011-09-29 @ 12:59:19
Vet inte vad det är för fel på mig, jag är så där extremt och fruktansvärt trött. Så trött att jag försovit mig fyra dagar i rad. Det är ju inte normalt? I tisdags hann jag i alla fall till uni fast jag försov mig, i måndags hade jag hunnit men firade som sagt min födelsedag med pappa, och igår vaknade jag strax efter att vi börjat, men vi gick bara en timme så det var ingen idé att vara på plats samtidigt som vi slutade.

Idag är jag ledig och det är plugg inför tentan som gäller, och det försov jag mig också till. Hade tänkt att gå upp vid 10, vara effektiv fram till lunch, fortsätta till eftermiddagen, pausa med städning, fortsätta till kvällen. Men nä, har redan förlorat tre timmar. Bra liksom.

Igår var jag hos frisören, Malin på Clipodrom (som jag äääälskar!). Vi bestämde oss för att göra någonting nytt med mitt hår; vi gjorde mig mörkare! Inte mycket mörkare, är fortfarande blond, men mitt i riset av allt blont la vi i två bruna färger i slingor; en nougat och en mittemellan nougat och blond. Är jättenöjd, håret fick mer dimension och ser både tjockare och mer levande ut. Klippte mig gjorde vi inte, det behövdes inte för jag har varit så duktig och skött mitt hår bra.

Efter frisörbesöket blev det en snabb solning (usch för höstblekhet), en Sjöqvistensbaguette med massa massa skagenröra, köp av nya diskmaskinshjul samt hållare till dessa, ett besök till djuraffären för fågelmat och fågelgodis följt av paketuthämtning på Konsum. Beställde en laptop-ryggsäck i förrgår eftermiddag, och den var här redan igår förmiddag. Bra jobbat Dustin!

Nä, nu ska jag köra igång en diskmaskin, eftersom jag kan, följt av pluggpappersorganisering.

Min hårfärg påminner nu något om denna färg jag hade precis innan jag blev brunett förra året.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0