You know what? You disgust me.

2011-10-13 @ 07:22:15
Äntligen en dag jag vaknar i god tid! Känns hur skönt som helst att ha dygnat ändå, för att få rätt på dagens timmar tillika sömn, kunna äta frukost tidigt likt normala människor, uträtta dagens sysslor på mer effektiva tidpunkter.

Jag somnade dock igår på dagen, men eftersom att det bara var sömn ett par timmar vs. vakenhet i 24+, kunde jag somna om runt ettiden inatt.

Dagen bjuder på lite plock här hemma, uthämtning av paket på posten, ett besök till Nelly.com (shoppingnerven kliar), pippimys och mathandling. Är ledig från uni denna underbara torsdag.

Skulle också behöva leta fram lite ytterkläder, mössor och vantar, långkalsonger och vinterskor, för hej och hå vad kylan kom med besked häromdagen. Har i princip flyttat in i min älskade Fjällräven redan, vilket inte brukar ske så här tidigt på hösten/vintern.
Får hoppas att det inte blir en lika extrem vargavinter som spåtts, jag är extremt trött på Sveriges senaste vintrar.

Ligger och väntar hos posten!



Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: jaa, jag med! guud vad jag längtar!

2011-10-13 @ 21:37:48
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0