Well, hello there.

2011-10-16 @ 19:50:36
Idag gjorde jag min första hönökaks-smörgåstårta ever! Den blev asgod, har lunch ett par dagar också, omnomnom. Kan lägga upp receptet någon dag om så önskas, men icke nu, ska krypa ner i sängen med rena sängkläder och läsa Elsas Värld - Sofie Fahrman. Älskade, älskade, älskade föregångaren Elsas Mode, en underbar, lättsam, lättläst, underhållande och tjejig chic-litt-roman.

Är galet trött på kvällarna; somnar "normal" tid (läs: allt mellan 21 och 02) varje dag, men vaknar likt förbannat klockan 5 på morgonen. Kul, när sovmorgonsfolket går upp har jag varit vaken i sisådär fem timmar redan. Visst, man kanske mycket möjligen får saker gjorda om man "tar vara på morgonen och fångar dagen"... jo, men visst, jag kan ju ändå inte uträtta ärenden före tio på förmiddagen. Kan spendera morgonen med att städa? Är det att fånga dagen? Nä, förstår mig inte alls på charmen med att gå upp i så kallad "tid".

Tidig kväll nu, mår fortfarande sjukt dåligt. Har formativt seminarium på uni imorgon också, men mår jag såhär kommer jag antagligen inte ta mig långt utanför dörren, tyvärr.

Snygga tjejer förtjänar blogg-space.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0