That's it.

2011-10-07 @ 15:09:18
Nä, nu har jag en gång för alla lackat ur på krukväxter, blommor, allt vad det heter. De avlider en utdragen och plågsam död varje jag jag tar hem/får en (de i köket överlever alltid av någon konstig anledning dock). Från och med nu är det plastblommor som gäller, min inköpslista ser ut såhär;

2st lila plastblommor
2st ljusfärgade plastblommor
2st neutrala plastblommor
Sen kanske mitt hem kan få se snyggt ut, i alla fall på avstånd?

Idag är det städdag för hela slanten. Städade badrummet inatt, har precis plockat rätt på sovrumsbyrån, det syndes typ inte att den var vit och grå. Seriöst alltså, på riktigt. Har också möblerat om lite på prydnadssaker, mina mastodont-ljusstakar fick nu ta plats i vardagsrummet med lila stearinljus i sig, till exempel.

Ska fortsätta så att jag kanske kan bli klar innan 2012.

Såhär fint var mitt hem någon gång anno 2010.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0