Lesbian Mimo.

2011-10-10 @ 06:58:21
Uttrycket lebb-mimo används flitigt bland mina vänner när jag är förfriskad på alkohol och blir kramsjuk. Jag är absolut superhetero egentligen, tror jag, men har nu funnit ett kvinnligt kärleksobjekt i Moa Lignell.

Hon är kanske ingen skönhet i klassisk bemärkelse, men hon är helt otroligt vacker! Jag tror att det kan bero på att hon vågar vara annorlunda, vara sig själv och sticka ut, men också på grund av att hon sjunger med en sådan enorm inlevelse att man tror på vartenda ord hon sjunger. Att hon inte har någon aning om hur duktig hon är och vilken potential hon har gör henne enormt charmig. Hon verkar besitta en fin, omtänksam och ödmjuk personlighet.

Säger som Alexander Bard gör i detta klipp; "låg jag på en kudde intill dig i en säng så skulle jag bli kär i dig". Värt att tillägga är att Bard är homosexuell.

Seriöst, duktigare, bättre och snyggare 17-åring med dreads får man leta efter!

Så, nu har folk rätt att kalla mig lebb-mimo... typ.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0