I'm gorgeous.

2011-10-28 @ 10:19:46
Nu är jag hemma från H&M's VIP-shopping, och vilken shopping det blev! Handlade egentligen för 1 500kr, men med rabatterna och de nedsatta priserna landade summan på 819kr. Har för pengarna fått sjukt mycket fina saker också;
  • En mörkgrå ullkappa med knytskärp
  • Ett par djuplila leggings
  • Ett par stickade/virkade leggings
  • Ett par naturvita, virkade torgvantar med söt rosett
  • Garnier's omtalade super-all-in-one-dagkräm
  • En djuplila, skir t-shirt
  • Ett par gråa, tunna, "pösiga" benvärmare
  • En svart kjol som jag tänkt använda som "överdelsförlängning"
  • En tjock, mörkgrå, stickad kofta med stor polo
  • En knallrosa halsduk jag tittat på i ett år
Kan själv inte fatta att det blev så billigt då jag bokstavligen talat har en säck med saker med mig hem! Nu har jag shoppat av mig för hela månaden, hoppas jag.

Har i alla fall haft en underbart trevlig och rolig förmiddag med Therese. Några asgarv bjöds det också på, så tack Therese för att du hängde på och för att du är ett sjukt bra sällskap!

Bild på alla grejer kan jag inte fixa, man ser bokstavligt talat inte ett dugg av vad bilderna som jag tar med min skitmobil föreställer. Förhoppningsvis för jag min Iphone 4S idag, och då lovar jag att det blir fota av!

Nu blir det en tupplur följt av råplugg för hela slanten.

PS. Jag och Therese sjöng till och med tyska barnvisor på bussen på vägen ner till stan...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0