I'm dreaming of a white christmas.

2011-10-19 @ 12:49:29
Meh, vet inte vad det är med mig. Har under flera dagars tid haft världens julkänslor, och inte på grund av något speciellt. Holst t ex fick julkänslor då hon drack julmust, men jag har bara julkänslor. Utan anledning.

Hur? Är grymt sugen på glögg, janssons, julgran, paket, adventsljusstake, julstjärnor, röda dukar, köttbullar, julskinka, julmust, julmusik, röda kläder, julstädning, julbak, lucia, adventsskyltning, julhandling, julplanering, skyltsöndagar, julmarknad... I could go on forever.

Har nog aldrig känt såhär såpass tidigt på året förut, förutom när jag var en liten flicka förstås.

Jag har faktiskt redan köpt några julklappar, beställde från några barn som sålde WWF-grejer och beställt hemligheter från en konstnär. Woohoo!

Ge till mig.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0