Guess what.

2011-10-17 @ 11:42:50
Vaknade faktiskt kl. 9 idag för en gångs skull. Skulle med råge hunnit till uni, men nej, jag mår apa. Är dock imponerad över att jag fick sova längre än vanligt och vila ut. Tror min kropp behövde det!

Idag ska jag försöka göra lite ärenden över telefon, hämta ut mina stövlar (hade helt glömt bort!), möjligen baka igen, diska, plugga. En lugn dag med andra ord. De senaste dagarna har alla varit lugna, och tråkiga, men vad annat kan jag göra när det känns som om jag ska kräkas så fort jag rör på mig...

Funderar lite på vad man ska hitta på till Halloween också. Ingenting planerat, ingenting bestämt och inte ens en utklädnad i huvudet. Vad ska ni göra på Halloween, och vad ska ni klä ut er till?

Smyger iväg och kör igång diskmaskinen, hörs sen.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0