Dull.

2011-10-26 @ 16:11:21
Sitter hemma med en kopp varm choklad som jag gjort på Marabou Mjölkchoklad, mjölk, grädde, yttepytte kakao och vaniljsocker. Det är dock för varmt för att dricka än, så kan inte ge någon recension.

Idag står plugg och storhandling på shcemat. Ligger efter i skolan pga privata omständigheter, men känner jag mig själv rätt arbetar jag som bäst under stress, mitt examinationsarbete kommer nog bli toppen. Dessutom har jag Therese som opponent när jag lyckats pillra ihop en text.

På tal om Therese, så ska vi två på fredag morgon iväg på VIP-shopping på H&M. 20% på hela sortimentet och frukost på plats. Jag vet att min garderob skulle bli glad för lite basic-grejer. Underkläder vill jag ha, men behöver verkligen inte. Har säkert 50 BH:ar och minst det dubbla i trosor. Strumpor kanske behövs? Några söta sådana, är grymt trött på alla mina grå, svarta och vita, även om de är praktiska och funkar till allt.

Tänkte också slå till på en långklänning till nyår. Jag har ingen långklänning alls, och har inte haft heller vad jag kan minnas, är så liten så har varit rädd att jag försvinner i allt tyg. Men titta på Mary-Kate/Ashley Olsen och Nichole Riche. De är alla tre kortare än mig och klär väldigt bra i långklänningar (i alla fall på bild). Vi får se om jag lyckas hitta något som faller mig i smaken.

Nu ska jag försöka mig på min varma choklad. Sen blir det plugg tills fredag morgon och VIP-shoppingen, antagligen.

Jag och Therese.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0