Can't handle this.

2011-10-20 @ 15:35:04
Jag pallar inte mer, seriöst. Det är förkylningar, influensor, streptokocker, magsjuka och migrän som avlöser varandra och har gjort sedan slutet av juli. Jag orkar inte vara sjuk längre, vill ha energin, handlingskraften och entusiasmen tillbaks.

Idag är det alltså migrän. Jag har kräkts upp allt jag käkat och lite till. Ser ännu mindre fräscht ut om man har ätit blåbär. Så är det ju förstås huvudvärken, som bultar och bultar och stundvis hindrar mig från att både lyssna, läsa och titta, om jag inte vill att det ska kännas som om min skalle exploderar. Tröttheten - jag släpar verkligen fötterna efter mig, att röra på sig är sjukt ansträngande. Att skriva det här tär till och med på krafterna.

Det är hemskt synd om mig. Ska trösta mig att käka pizza ikväll, om jag är kapabel att äta alls. Hoppas att jag mår bättre tills imorgon, då ska hela ligan nämligen fira Mateusz på hans 21-års dag. Shit, vad gammal jag känner mig...


Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

Jasså, ska han firas imorgon?

2011-10-21 @ 00:21:30
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0