A new blog.

2011-10-10 @ 19:06:00
Har startat en matblogg, äntligen! Den fokuserar kring den klassiska synen på studenten som bara käkar nudlar och pasta, och att verkligheten inte alls ser ut som så om man är beredd att anstränga sig en aning. Råd, tips, idéer och recept kommer alltså att samlas här; http://studentmaten.webblogg.se/

Kommer självklart fortsätta blogga här, då detta är min personliga, allmänna blogg, men matbloggen kommer förhoppningsvis att uppdateras med recept och tankar kring mat kombinerat med studentekonomi dagligen. Vissa recept som kanske inte passar den genomsnittliga studenten kommer att publiceras här på Mimo's Place, och också andra recept. Vissa recept kommer bara att finnas tillgängliga på http://studentmaten.webblogg.se/

Sidan är dock under konstruktion, jag jobbar på en design som ska passa och tilltala, så håll ut! Det finns dock redan inlägg postade, och ett par tidsinställda sådana som kommer att ploppa upp idag och imorgon.

Kika in vettja!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0