What about the studying.

2011-11-12 @ 12:22:45
Hinner visst inte plugga så värst mycket... eller jo, imorgon blir det en heldag, men igår var jag busy och i skrivande stund är jag på väg ner till stan för att träffa Ditte över en fika och lite fönstershopping.

Efter frisören igår tog jag mig en 30-minutare i cancergrillen. Man känner sig verkligen lika glåmig som vädret på hösten. Nu har jag i alla fall antydan till färg på kroppen, och känner mig genast fräschare i både kropp och sinne.

Frisörbesöket då... jag blev... blond. Blondare än innan, men det var bara för att vi inte slingade brunt, vilket jag ska göra 29e december.

Nej, nu ska jag springa, möta Ditte kl. 13:00.

Nöjd i solariet. Jag har bra kamera nu!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0