Whaaaaa.

2011-11-19 @ 11:31:59
Inatt sov jag 12 timmar utan avbrott, och är trött... seriöst! Trötta jäkla kropp. Inte så att jag är 80 år liksom!

Ska iväg ner till Bergvik om inte en så lång stund med Tirren, Mati, Erik och Malin. Stefan fyller 28 år idag, så någonting ska vi hitta och antagligen lägga ihop till.

Ikväll blir det antagligen all in, Sabina hetsar oss att dricka haha. Temat för kvällen är "barnkalas" med hattar, saft, lekar... kommer bli en kul kväll!

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, folket åker nog utan mig annars.

Kommentera mera!
Postat av: Emma ♡

Hej där! Jag driver en blogg där det skrivs om många saker. Tar väldigt mycket kort så om du kikar in på min blogg får du se massa olika grejer. Ha en fortsatt bra dag! :)

2011-11-19 @ 19:52:43
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Mimo

du har en väldigt bra blogg :) Första gången jag hittar någon som har samma namn som jag haha :)

2011-11-19 @ 21:27:37
URL: http://ooneforall.tumblr.com

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0