The sun is shining.

2011-11-17 @ 22:23:48
...men inte här i alla fall.

När jag läste att det ska börja gå flygturer mellan Karlstad och Larnaca, Cypern, fick jag flashbacks, och flashbacks innebär cravings. Hade jag haft en slant över hade jag till och med åkt till solen, varsomhelst, ensam om ingen kunnat följa med. Så hemskt mycket skriker min hud efter solsken och min kropp efter D-vitamin. Ett varmt men svalkande dopp i det långgrunda vattnet, en drink vid poolen... min mage skriker efter medelhavskäk dessutom!

Får åka och sola imorgon igen. Det är det enda sättet jag kan mildra mina sol-begär, och att ha en brunbränd hud gör mig gladare än att vara grå och glåmig i höstmörkret och den fuktiga kylan.

Hösttips: Garnier BB cream ger min hud en jämn hudton och fin lyster, utöver dess andra egenskaper som återfuktare, primer och SPF. Gilla!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0