Still ill.

2011-11-22 @ 21:25:34
Är fortfarande sjuk... både förkyld och höstdeprimerad och andra sorters deprimerad.

Är dock nöjd över att fyra säckar kläder är rent, torrt och vikt, men ännu inte placerat i garderoben. Måste rensa ur den, har inte plats med ett dugg där inne tyvärr, är jag hemma och sjuk imorgon också kan ju det vara en febersyssla; det krävs ju inte så mycket arbete om jag sitter på golvet och tar ett plagg i taget.

Nu ska jag i alla fall laga sen middag, sovit hela dagen så inte blivit hungrig förrän nu. Korv stroganoff som sagt, en av mina favoriträtter faktiskt, antagligen för att det är så simpelt att laga och ändå alltid blir gott och bra.

Hörs sen!

Ytterligare en random bild i brist på annat.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0