Shopping spree.

2011-11-26 @ 14:53:08

Sitter i bilen utanför biltema och väntar på att vi ska komma vidare till IKEA där jag ska kolla efter lite advents- /julsaker. Har innan biltema varit på Elgiganten Megastore där de har sjukt fina invigningserbjudanden. Fick en dammsugare vi kollat på som kostat kring tusenlappen för bara 444kr samt ett twin pack eltandborstar för 199kr, tidigare 399kr.

Efter IKEA blir det en sväng till Maxi, dels för att fylla kylen och dels för att jag ska kunna adventsbaka.

Ska hitta skoinlägg för pumps också, dessa sötnosar funkar helt enkelt inte. Jag älskar dem, men de är storlek 36 (stora sådana) och jag har storlek 34-35. Tolvcentimetersklacken gör dem inte lättare att gå i.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0