New years eve.

2011-11-13 @ 18:29:14
Nu har jag beställt nyårsklänningar! Jag kunde absolut inte bestämma mig, så det fick bli två stycken. Medan den ena är väldigt "nyårig" är den andra lite mer casual, något jag kan använda fler gånger, så vi får se vilken det blir som åker på på nyår, antagligen den första. Den andra får jag väl använda på julafton då!



Egentligen köpte jag ju nyårsklänning förra veckan, men den använde jag på Halloween. Inte för att låta som världens klänningmissbrukare, men jag vill ha en oanvänd klänning på nyårsaftonar, nytt och fräscht liksom.

Har idag firat pappa en sväng på fars dag, men hade migrän, så frågade om jag kunde få en tablett av honom. Frågar man pappa om värktabletter så får man starka saker... jag fick en citodon (innehåller kodein = morfin) så har varit lite groggy fram tills nu så har inte kunnat plugga direkt. Huvudvärken såg jag dock aldrig röken av mer, haha.

Så, nu blir det hundra procent plugg, har mycket att göra på lite tid.

Jag och Therese på vår sena "halloween"-fest.
Temat var inte riktigt halloween, utan "kom inte som du brukar".


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0