Like I said.

2011-11-18 @ 13:29:00
När ni läser detta ligger jag antagligen i kärringgrillen och får lite färg på min bleka (för att vara mig) höstkropp. Alltid kul att vara och känna sig fräschare. Dessutom blir det, såklart, att bära klänning när vi imorgon kväll firar Stefan på hans 28-års dag! Då är det inte helt fel med lite färg på fläsket.

Är sjukt trött idag alltså... känns som om jag redan fått en käftsmäll av vinterdepressionen, mycket på grund av gårdagens, och dagens, längtan till solen. Här i Karlstad är det idag grått och dimmigt, man ser inte ens var solen befinner sig på himlen bakom alla moln och all dimma.

Kommer lägga mig tidigt ikväll, antagligen missar jag till och med Idol, har än så länge bara missat två fredagsfinaler samt ett par program från auditionturnén. Lite sorgligt, men måste acceptera läget och lyssna på min stackars slitna kropp.

Det vore något det...


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0