Just another friday.

2011-11-04 @ 06:38:46
Avnjutit min morgon med en kopp hemmagjord, varm choklad gjord på riktig choklad, inget pulver här inte! Morgonen har varit lååång, vaknade kl. 04:00 då jag somnade vid 19:00 igår. Kanske var det bra att jag fick mig en lång morgon ändå, då vi har seminarie med opponering på uni idag.

Jag vet inte riktigt vad jag tror om mitt arbete, men det är väldigt åsiktsbaserat med mindre faktauppbackning då jag varit frånvarande i två veckor på grund av privata skäl jag inte vill skriva ut i bloggen. Jag förväntar mig alltså en ganska hård opponering, men jag tror att jag kommer få lite positiva kommentarer just på grund av allt "tyck och tänkt" jag har i arbetet.

Har dansat nu på morgonen, dans är min yoga. Jag blir avslappnad och kan fokusera efteråt. Borde hoppa på någon danskurs kanske?

Efter opponeringen ska jag och familjer besöka mammas grav för att sätta blommor och ljus, och efter det ska jag och brorsan handla lite inför lördagens fest. Eftermiddagen blir antagligen lugn, och kvällen bjuder på musik-porr på TV4 med Moa's when I held ya på Idolscenen.

Helgen kommer utöver detta vara jätte-busy; fest med utklädnad imorgon, inhandling av denna utklädnad samt hjälpa brorsan med förberedelser innan det, söndagen ska jag träffa Erica för en fika och på kvällen är det tjejmiddag med bytarparty, kan beskriva detta mer ingående senare. Nu måste jag börja göra mig i ordning.

Puss!

Sist jag var utklädd, Mimo-Gaga.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0