I'm positive while negative.

2011-11-20 @ 16:12:16
Idag är jag bakfull, men faktiskt inte så hemskt mycket, utan enbart det där "trött och tung i huvudet med huvudvärk". I normala fall brukar jag ligga på badrumsgolvet, skaka, inte kunna äta, you get my point.

Höll mig till min enda flaska vin igår, och slutade att dricka runt 00:00, så där har vi antagligen förklaringen. Plus att Sabina bjöd på korv med bröd klockan 01:30, och att Mati hade Coca-Cola med sig till hemfärden. Tack för det säger jag! Utöver det så dansade jag mig i princip nykter, jag har träningsvärk!

Glömde ju självklart min mobil hemma igår, nu när jag äntligen har en kamera som tar bra bilder. Jag får väl helt enkelt gama bilder av mina vänner igen, men nästa gång, då är det jag som är fotografen!

Det var snack om ifall jag skulle vara med Malin och Erik och spela Bingolotto, men det ser tyvärr inte ut att bli fallet. Ska i alla fall springa till Konsum, roffa åt mig Cola och något annat riktigt onyttigt, innan kvällen får utvisa vad som händer.

Innan avfärd.


Kommentera mera!
Postat av: malin

Du ringde inte när vi skulle gå ;) du får vara med och spela nästa helg ! ;)

2011-11-20 @ 22:02:31
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0