I lied.

2011-11-04 @ 13:12:31
Sist jag klädde ut mig var inte alls förra halloween, Mimo-Gaga, det var ju i September på sittningen! Så, nu har vi rett ut det.

Nu är jag hemma efter opponering, gravbesök och handling. Plockade på mig hur mycket gott som helst, och när jag kommer fram till kassan säger pappa att han betalar... hur överlycklig blir man inte då en fredag som denna?

Opponeringen gick bra trots lite för mycket nerver. När man väl kom igång flöt det på. Och gissa vad? Jag är godkänd eller mer på dödens examinationsuppgift! Kan inte sätta ord på hur skönt det var att min metor talade om detta innan helgen istället för nästa vecka, nu kan jag verkligen slappna av; både arbetet och kursen är hundra procent ur världen, avklarad, bye bye "skolan som system och idé"!

Nä, nu ska jag sitta och ta det lite lugn, är trött efter dagem inte bara beroende på ovanstående faktorer, utan för att jag har varit vaken sen klockan 04:00. Det blir en fortsatt lugn fredag med mycket TV och ännu mer gotte.

Sittningen.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0