Crap.

2011-11-21 @ 12:32:00
Jag vill inte! Har gått och blivit förkyld... näsan är konstant täpt, halsen brinner och kliar, ögonen rinner och svider, varenda muskel i kroppen värker och jag har ingen aptit, maten smakar ändå ingenting och river i halsen.

Frågan är då, är det värt att stanna hemma och kurera sig, eller förlorar jag på det i det långa loppet? Jag orkar absolut inte med en så'n där långvarig förkylning/influensa/streptokocker jag hade i början av hösten. Så, ska man ta det lugnt eller ej?

Idag är jag i alla fall ledig, som vanligt på måndagar i denna kurs, så det blir ett långt bad med tända ljus, ansiktsmask och "Elsas värld" följt av tvättid.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0