Brownie.

2011-11-18 @ 14:35:05
Jösses vad färg jag fick då! Ser ut som mina kladdkakemuffins för tillfället, addera bara fräknig näsa. Det är typ andra gången i mitt liv jag har fräknar, så det är allt en indikator på att jag är brun.

Synd bara, att man liksom blir "färgblind", man får brunorexi som jag kallar det. Man känner sig blek fast man är brun, och fast vänner säger att man är det. Så solar man mer. Så blir man ännu blindare.

Det är på grund av min brunorexi som jag nästan aldrig solar längre, undantaget denna veckan. Håller fast vid vad jag sagt; det är vädret, mina solrese-cravings samt mina otroliga, nya klänningar som får mig såhär.

Och shit vad mycket jag har bloggat ett par da'r. Duuuuktigt av mig! Det är bara för att jag har varit hemma med fåglarna antar jag, Plupp är sjuk och behöver lite "uppsyn" eller vad man ska kalla det.

Nu ska jag dock sluta skriva för jag har ont som satan när jag sitter ner. Lyckades på något sätt slå i svanskotan när jag satte mig lite häftigt i badkaret... är det fler som lyckas med sådana sjuka grejer, eller har jag en lång aliensvans?

Bjuder på en bild på världens sötaste bebis (jag) i brist på annat.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0