Worthless knowing.

2011-05-29 @ 20:03:48
Bloggtorka så det heter duga, är inte direkt sprängfylld av fantastiska idéer då plugg tar upp all hjärnkapacitet för tillfället. Så jag slänger in en liten "onödigt" vetande i brist på annat. (För övrligt är jag inte bakis efter en utekväll för en gångs skull, gött nöjd, men drack nog bara tre glas vin under hela kvällen).


-----------

Namn: Maria Louisa Ulrika Nyström. Har dock planer på att lägga till "Mimo" som andranamn samt byta efternamn till Wälsäter, vilket var min mammas ljungfrunamn.
Piercingar: Har haft piercings på så gott som alla ställen, men de enda som inte är igenväxta är öron och tunga.
Tatueringar: Två små fjantiga ena, som snart ska bli tre.
Längd: 158cm enligt mitt pass från 2007.
Skostorlek: 34-35 beroende på tillverkare.
Hårfärg: Blond för tillfället, men är något av en kameleont.
Fräknar: Faktiskt, för första gången sedan jag var pytte.
Motto: Olika från dag till dag, men gillar "det blir vad man gör det till".
Kär? Jodå.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Helst av allt bor jag på den gård i Italien jag målat upp en inre bild av i huvudet. Annars tar jag gärna över Sofia och Daniels lägenhet, snyggast i Karlstad!
Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar är jag vackrast i världen, vissa dagar är alla andra vackrare än mig.
Vilket schampo använder du? Schwarzkopf Repair Rescue för tillfället, superbra frisörschampo.
Vad är du rädd för? Insekter, valar, trånga utrymmen, tandläkaren samt en massa klyschor som att "bli ensam" och så vidare.
Gillar du berg- och dalbanor? Abso-fucking-lutely!

 

Senaste…
Filmen du såg? Pirates of the Carribean - On Stranger Tides 3D
Filmen du köpte? Ingen aning... köpte Pistvakt åt min far, i höstas?
Låten du hörde? Katy Perry - E.T.
Låten du laddade ner? Lady Gaga's senaste album.
Personen du ringde? Min bror.
Personen som ringde dig? Min bror!
TV-program du såg? Speeders på TV6.
Person du tänkte på? Mamma, det är ju trots allt mors dag. Funderar på hur hon har det där uppe bland molnen.

 

Favorit…
Låt: För tillfället är jag helt såld på Katy Perry - E.T.
Sak att göra: Shoppa.
Sport: Hockey. Färjestad i mitt hjärta!
Kläder: Klänningar, klänningar och åter klänningar! Helst vita, såklart.
Film: Det mesta som är animerat är lättsmält och roligt.
Bil: Ashton Martin Vanquish <3
Serie: Glee för tillfället. Säsongsuppehåll nu dock, buhu!

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jotack.
Gråtit över en flicka? Det med.
Ljugit för någon? Man är väl inte annat än mänsklig.
Varit i slagsmål? Inte med knytnävar inblandade vad jag kan minnas, men ordfäktas gör man ju ibland.
Blivit arresterad? Aldrig.
Träffat någon från internet IRL? Haha, japp.

 

Antal…
Gånger du varit kär? Ett par gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? Också ett par gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ytterligare ett par gånger.
Tjejer du kysst? Håller inte räkningen. 20+ misstänker jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Många gånger, främst på grund av mitt tidigare jobb på en tidning.

 

Senaste…
Boken du läste? Håller på med Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.
Personen du fick e-mail av? Nelly.com ha-ha-ha.
Personen du fick brev av? Räkningar!
Personen du fick sms av? Malin, om inte MMS från min bror gills.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Humhum... julafton?
Saken du köpte? En ljust turkos sommarklänning från Nelly.com, förutom käk och gottesaker.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0