Publically humiliated.

2011-05-11 @ 16:20:36
Har aldrig tvivlat på Ola Lindholms oskuld rörandes de "kokainskandaler" pressen, och framför allt Expressen, valt att vinkla och nyansera på ett sätt som skulle gynna dessas lösnummerförsäljning. Att man kan gå till angrepp mot en offentlig person på detta sätt, är för mig oförståeligt.

Jag är inte extremt insatt i situationen, men har läst rubriker, suckat och dragit slutsatsen att Ola är oskyldig endast utifrån intuition. För er som är insatta, eller bryr er, har Ola skrivit ett långt blogginlägg om hela situationen, inklusive mediekarusellen. Inlägget går att återfinna här, och jag lider verkligen med stackar'n när jag läser. Dessutom blir jag otroligt förbannad på pressen bristande respekt gentemot privatpersoner, vilket brott de än anses vara skyldiga till.

Kommentera mera!
Postat av: Petra

Håller fullständigt med dig och faktum var ju att Ola själv skriver att dert inte ens visade på Kokain utan benzo. Media vinklar ALLT oavsett hur det ligger till och oavsett vad de gäller för att få sälja lösnr. TRAGISKT tycker jag!!

2011-05-15 @ 10:36:06
URL: http://missdes.blogg.se/
Postat av: emem

Gilla! (Y)

2011-05-17 @ 23:22:00
URL: http://cutelittleoutfit.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0