Idontwannaidontwannaidontwanna!

2011-05-18 @ 15:04:44
Nä, har ingen lust till någonting idag. Skulle behöva städa, det ser ut som ett helvete här hemma, men har satt torsdag som städdag i mitt mentala schema, och då blir det kortslutning i min lilla hjärna om jag skulle städa idag. Så, då borde jag alltså plugga, men mina fingrar vägrar att öppna mina böcker och bläddra fram till rätt sida, och mina ögon vägrar att följa texten, och mina öron fungerar som någon slags antiventil som släpper ur all intagen information, som om de vore en motorväg från hjärnan.

Jag kommer alltså inte vara särskilt produktiv idag. Försökte mig på lite onlineshopping, men nelly.com ville inte acceptera min login-information, så inte ens det blev av.

Kanske bör jag städa trots allt. Eller fortsätta pilla navelludd och klia på mina extremt kliande knottbett på fötterna. Vi får se. Jag har ingen lust.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

Hejhej! Blir det nån tjejmiddag på söndag eller? Det har varit så tyst ifrån dig. KRAM

2011-05-25 @ 22:12:43
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0