Shitty fucking poo.

2011-03-03 @ 14:14:31
Idag har jag en jävligt dålig dag. Jag hatar att ha tvättstugan, och jag hatar om möjligt ännu mer att ha tvättstugan ensam, så att man själv ska kånka upp och ner på en miljard kilo kläder. Det är ju inte mina kläder som väger, utan mannens. Jag änvänder linnen, leggings, klänningar och stickade tröjor. Mannen använder stora, bylsiga jeans, supertjocka college-tröjor med feta luvor, enorma t-shirts... ja, gissa vems tvätt som väger mest? Och eftersom att kläderna aldrig hinner torka i tvättstugans jävla dret-tumlare och torkrum, så behöver jag dessutom bära dessa jättekläder BLÖTA! Och tvättstugan ligger inte direkt i vår byggnad om man säger så. Jävla dretskit.

Så nu sitter jag här, klar med tvättstugan, men förbannad som en jävla idiot och svettig som en fotbollsmaskot i Brazilien. Nästa tvättid jag bokade in är 18:00-22:00, och då tänker jag fan inte hjälpa till.

Så, ikväll ska jag vara förbannad. Och så måste jag plugga på det.

Talk to the hand!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0