Rescue my hair.

2011-03-14 @ 17:26:09
Äntligen fick jag tummen ur och bokade en frisörtid. Har ju slingat håret själv sen i december, och det blir skitbra tills några gånger har passerat och jag inte längre lyckas få slingningen jämn på grund av utväxt på utväxt. Då är det tur att frisören finns, underbara Malin på Clipodrom i det här fallet. Kan inte ge henne nog med PR, hon är verkligen skitduktig och utför HLR på ett skadat hår.

Fick tid redan imorgon, 11:15, ska bli skönt att bli pillad med. Vi får se om jag kör min klassiker, blond med koppar, eller om vi ska göra mig till en kall blondin (tänk sanfärgade toner och inte koppar). Tror inte ens att stackars Malin är medveten om att jag är blond igen, haha, kan bli mycket att göra för henne.

Så ska håret självklart toppas med ett par cm, inte klippt mig sen oktober... om man inte räknar Fixie som en klippning, för hon vet allt hur man kapar hårstrån.

Nej, nu ska jag sjunka ner i skolböckerna igen innan det är dags för middag. Vad jag hittar på idag? Lövbiff med hemgjorda potatisklyftor med smak av vitlök, chili och cayenne. Och bearnaisesås. Göööött!

Kalla blonda nyanser.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0