I LOL'd.

2011-03-22 @ 10:08:42
I brist på annat sitter jag och läser igenom kommentarer angående Eric Saade - Popular. Det är framförallt utländska kommentarer som är intressanta att läsa. Jag är definitivt ingen ESC-nörd eller något, men vinna vill man ju.

Det sjukt komiska är dock, att det finns flera kommentarer från olika användare som helt allvarligt frågar "is english first language in Sweden?". VET folk inte bättre? Har de aldrig hört talas om svenska? Har suttit här i min ensamhet och garvat så att tårarna sprutat åt dessa puckon till människor.

Okej okej, Sverige är ett litet land och allt, men det är ju som om en annan skulle fråga "is english first language in hungary/belarus/italy/russia?". Såpass mycket vet man. Även om man inte vet precis vad deras språk heter.

Nä, nu blir det plugg för hela slanten. Sen ska jag baka macarons med tre olika fyllningar; nutella, vit chokladkräm och hallonsmörkräm. Snacka om gott!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0